Przelew na konto - Płatności przelewem przyjmujemy na nasze konto w banku ING. Po skompletowaniu zamówienia prosimy Klienta o wpłatę należności, przesyłając informację na podany przez Klienta w zamówieniu adres e-mail. Przelewy księgowane są zwykle następnego dnia roboczego po ich zleceniu przez Klienta. W przypadku anulowania zamówienia, które zostało wcześniej opłacone przelewem, zwracamy wpłaconą kwotę na konto Klienta. Nie dotyczy to zaliczek na produkty, które sprowadzane są „na zamówienie” Klienta.
Dane do przelewu:
Spa Ogrodowe
ul. Santocka 48
71-083 Szczecin
Regon : 81044 6039
NIP: 851 020 94 47
Numer konta bankowego ING 78 1050 1559 1000 0022 7272 4077
W tytule wpłaty zawsze prosimy podawać numer zamówienia.
Tel.: 505 11 66 08
email: info@spaogrodowe.pl
Uwaga dla przelewów zagranicznych! Zlecając przelew zagraniczny należy podać numer rachunku w standardzie IBAN oraz kod SWIFT (BIC) banku:
IBAN: należy wpisać PL przed numerem konta bankowego, czyli PL
SWIFT CODE:
E-przelewy, płatności kartą - W przypadku zamówień na towary o statusie „na magazynie” istnieje także możliwość wyboru płatności przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą za pomocą systemu Payu. O zaksięgowaniu takich wpłat nasz sklep informowany jest elektronicznie przez bank Klienta. W przypadku anulowania zamówienia, które zostało wcześniej opłacone e-przelewem lub kartą płatniczą, sklep basenyogrodowe.co zgłasza taką anulację w systemie transakcyjnym, przez który klient złożył zamówienie. Firma, poprzez którą wykonana była płatność, ma obowiązek w ciągu 14 dni zwrócić sumę przelewu na rachunek Klienta.
Przy odbiorze - Umożliwiamy naszym klientom płatność przy odbiorze. W przypadku przesyłki kurierskiej z opcją zapłaty przy odbiorze doliczamy narzuconą przez firmę kurierską opłatę za pobranie dla każdej dostawy. Jeśli klient wybiera płatność przy odbiorze u naszego kierowcy (transport własny sklepu Spa Ogrodowe), dodatkowa opłata za pobranie nie jest naliczana.